اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ورود دانش آموز ایلامی به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناوری نانو

دانش آموز ایلامی با کسب رتبه ۹ کشوری در یازدهمین مرحله المپیاد کشوری به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناوری نانو راه یافت.

ورود دانش آموز ایلامی به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناوری نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر غلامی دانش آموز ایلامی با کسب رتبه ۹ کشوری در یازدهمین مرحله المپیاد کشوری به مرحله نهایی المپیاد علوم و فناوری نانو راه یافت. 

مرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، شهریور ۱۳۹۹ در قالب یک آزمون مجازی با سوالات تستی در سامانه آزمون باشگاه نانو و مرحله دوم این المپیاد با حضور ۴۱۸ نفر برتر مرحله اول، مهرماه ۱۳۹۹ در ۱۹ شهرحوزه در ۱۷ استان، در قالب آزمون تستی- تشریحی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که ۳۰ دانش‌آموز برتر از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال‌های این دوره رقابت خواهند کرد. 

شایان ذکر است این المپیاد طی سه مرحله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال جاری برگزار شد.

لازم به یادآوری است، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان بوده و در راستای تفاهم ‏نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، یازدهمین دوره‏‌ی این المپیاد با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول