اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انهدام اهداف فرضی توسط جنگنده بمب‌افکن‌های سنگین اف ۴

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب‌افکن‌های سنگین اف ۴ با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

انهدام اهداف فرضی توسط جنگنده بمب‌افکن‌های سنگین اف ۴

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب‌افکن‌های سنگین اف ۴ با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعاتی قبل جنگنده بمب‌افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقایافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی ۱۰۰ کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری علیه استحکامات دشمن کرده و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

وی اضافه کرد: همچنین هواپیما‌های بمب‌افکن فانتوم با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعیین شده کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول