اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دشمنی با پیامبر (ص) نشان‌دهنده نفوذ اسلام در جهان است

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از رفتار گستاخانه رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص توهین به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) گفت: دلبرترین و دلسوز فرد در جهان هستی حضرت محمد (ص) بوده و این برداشت باید به یک برداشت عمومی تبدیل شود.

دشمنی با پیامبر (ص) نشان‌دهنده نفوذ اسلام در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان عصر امروز در مراسم میلاد حضرت محمد (ص) در حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین الهی در طول تاریخ است، اظهار کرد: اگر در جامعه رسول خدا و پیامبر را درست معرفی کرده بودیم رئیس‌جمهور فرانسه جرات توهین به ساحت مقدس پیامبر را نداشت.

وی با انتقاد از رفتار گستاخانه رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص توهین به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) گفت: حضرت محمد (ص) کامل‌ترین، دلسوزترین، مهربان‌ترین فرد در جهان هستی بوده که هر انسانی را شیفته خود می‌کرد به همین دلیل افراد بسیاری دین مبین اسلام را قبول کردند ولی چون متأسفانه نتوانستیم ویژگی‌های دین اسلام را به‌درستی بیان کنیم فردی به‌مانند مکرون به پیامبر توهین می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش خانواده و متولیان فرهنگی در معرفی درست ‌دین اسلام در جامعه بیان کرد: خانواده، والدین، صداوسیما و مدارس باید دین اسلام را به کودکان و نوجوانان معرفی کنند چراکه استکبار به دنبال نابودی و خشن جلوه دادن دین اسلام است زیرا پیامبر (ص) مهربان‌ترین و برترین شخصیت عالم بوده و ۱۲ امام معصوم ادامه‌دهندگان راه پیامبر هستند.

پناهیان با درخواست از والدین در خصوص معرفی فرهنگ مهربانی پیامبر (ص) به فرزندان خود تصریح کرد: پیامبر (ص) رحمت العالمین بوده و والدین باید هرروز به کودکان خود اوج مهربانی و دوست داشتن حضرت محمد (ص) را یادآوری کنند زیرا در این صورت هیچ قدرتی در عالم امکان نمی‌تواند دین اسلام بد جلوه دهد.

وی دشمنی با پیغمبر خاتم (ص) و دین اسلام را نشان‌دهنده اوج محبوبیت و نفوذ دین اسلام در بین ملت‌های آزادی‌خواه دانست و افزود: دلبرترین و دلسوز فرد در جهان هستی حضرت محمد (ص) بوده و این برداشت باید به یک برداشت عمومی تبدیل شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بزرگ‌ترین دشمنان محبت در عرصه سیاست هستند، گفت: تهمت زدن و دروغ‌گویی از گناه کبیره بدتر بوده و به‌شدت در نزد پروردگار آزاردهنده است ولی برخی از مسؤولان با دروغ‌هایی ازجمله برجام هفت سال مردم را تحت‌فشار قراردادند‌‌.

پناهیان یکی از دلایل تهمت زدن به طلبه‌ها را تخریب چهره علما در بین مردم برشمرد و افزود: مردم در شرایط سخت اقتصادی بوده و بسیار تحت‌فشار هستند ولی در این شرایط عده‌ای نادان می‌گوید فلان سخنران و طلبه یک‌خانه ۳۰ میلیاردی دارد در حالیکه همگان از خانه محل سکونت آن طلبه و یا سخنران خبردارند‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول