اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نور رسول خدا(ص) هرگز خاموش‌شدنی نیست

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان در حوزه علمیه قم گفت: دشمنان اسلام بدانند نور رسول خدا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) خاموش‌شدنی نیست.

نور رسول خدا(ص) هرگز خاموش‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام محمد میرزاده در جشن میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام در رودان اظهار داشت: اراده باری تعالی در خلقت پیامبر اسلام حرکت دادن انسان‌ها در  مسیر مستقیم الهی است.

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان هرمزگان در حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه این وعده خداوند در سوره صف است، گفت: پیامبر خوبی‌ها آمد تا در مسیر الطاف الهی حرکت کند و مردم را به سوی حق  دعوت کند، و اوست که برحق‌ترین در جهان خلقت  است.

وی تصریح کرد: جایگاه پیامبر اسلام آنچنان والاست که خدواند همواره در قرآن فرموده است که اطلاعت از رسول الله پیروی از اوست.

میرزاده با اشاره به آیات سوره احزاب گفت: رسول اکرم چراغ فروزان هدایت جهان است و این چراغ یعنی نورانیت خداوند در جهان همیشه پایدار است.

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان در حوزه علمیه قم با اشاره به گفتارهای موهن برخی افراد خبیث در جهان گفت: عده‌ای می‌خواهند نور وجود رسول خدا را با فُوت خاموش کنند اما خود را خوار می‌کنند و نتیجه عمل خود را در دنیا و به زودی در آخرت خواهند دید.

حجت‌الاسلام میرزاده بیان داشت: دشمنان اسلام بدانند که نورانیت الهی در زمین هیچگاه خاموش نمی‌شود که آنها با افکار سخیف به‌دنبال تحقیر و توهین به اسلام‌اند.

وی با بیان اینکه بنا به آنچه خداوند متعال در  قرآن کریم می‌فرمایند، عینا نام پیامبر اکرم در تورات و انجیل اصلی آمده است و ویژگی‌های نبی مکرم است مطابق با آیات قرآن در آن کتب آسمانی نیز دیده می‌شود.

میرزاده با اشاره به حدیثی از رسول مکرم اسلام که بهترین مردم کسانی اند که بیشترین نفع را به خلق برساند، گفت: قطعا اگر انسان ها برای سود و خیر جامعه گام بردارند جایگاه آنها نزد پروردگار بهترین‌هاست.

به گزارش فارس، مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با مولودی‌خوانی مداحان و حضور مردم در جوار آستان مقدس امامزاده شاه‌ قطب‌الدین حیدر رودان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  برگزار شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول