اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

علت بازداشت تعدادی از کارگران هفت تپه چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با تایید خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، گفت: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شده بودند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند.

علت بازداشت تعدادی از کارگران هفت تپه چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش امشب در جمع خبرنگاران با تایید خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، گفت: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شده بودند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری های دستگاه قضایی استان خوزستان، کارگران شرکت نیشکر هفت تپه حقوق خود را تا مرداد ماه دریافت کردند و مابقی حقوق آنان با پیگیرهای صورت گرفته نیز به تدریج پرداخت می‌شود.

نظر در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه نیز افزود: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درب کارخانه و جلوگیری از ورود مدیر اجرایی کارخانه ، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند لذا با توجه به عدم توانایی ارائه وثیقه درنظر گرفته شده، هنوز در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در ادامه اظهار داشت: با توجه به فصل تولید و بهره برداری کارخانه و منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند و همچنین تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه در خصوص حمایت از تولید ملی، با هرگونه ایجاد ناامنی و ممانعت از تولید، برخورد قانونی مناسب می شود.

نظری تصریح کرد: حقوق و دستمزد شهریورماه کارگران آماده شده و به زودی پرداخت می‌ شود و تا پایان سال پرداخت حقوق ها مستمرا و به روز انجام می شود لذا کارگران شریف شرکت نیشکر هفت تپه از این جهت دغدغه ای نداشته باشند.
وی افزود: از کلیه کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و مردم عزیز شهرستان شوش انتظار داریم با همدلی، اجازه ندهند چرخ کارخانه ها از حرکت باز بایستد و تولید متوقف شود.

دادستان شوش همچنین هرگونه انتشار ویروس کرونا در زندان دزفول را تکذیب کرد و خاطر نشان کرد: هیچ کدام از کارگران بازداشت شده شرکت نیشکر هفت تپه به کرونا مبتلا نشده اند و همگی در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول