اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درس آمادگی دفاعی صددرصد مقابل سند 2030 است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: درس آمادگی دفاعی در راستای اهداف انقلاب اسلامی بوده و صددرصد مقابل سند 2030 دشمن است.

درس آمادگی دفاعی صددرصد مقابل سند 2030 است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار با معلمان درس آمادگی دفاعی شهرستان در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: نفاق انسان در این است که اهل عزت و ایمان نبوده ولی خود را مومن جلوه دهد.
وی تصریح کرد: دولت و جامعه نفاق دولتی است که با دشمنان پیوند مودت آشکار و یا پنهانی داشته و این دولت و یا جامعه به اسلام نفاق آلوده می‌شود.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در قبال چنین جامعه و دولتی باید عکس‌العمل نشان داد، خاطرنشان کرد: در این شرایط باید روشنفکران انسان‌های با بصیرت و مسلمانان بیدار باید حساسیت نشان داده تا امت واحده اسلامی احساس بزرگی کنند.
وی با محکوم کردن اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه بیان داشت: بیگانگان و دشمنان قصد دارند تا با اینگونه اهانت‌ها مسلمانان هتک حرمت کرده و نسل‌کشی و کشتار صورت گیرد اما این حرکت شیوه ما نبوده و مورد تایید نیست.

* بهترین شیوه در قبال توهین‌ها به اسلام انسجام و حضور بیشتر مسلمانان در صحنه است
ترابی گفت: بهترین حرکت و شیوه در قبال چنین اهانت‌ها و توهین‌ها به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) انسجام و حضور بیشتر مسلمانان در صحنه بوده و اسلام را بیشتر معرفی کنیم.
وی درباره درس آمادگی دفاعی در کتب درسی دانش آموزان خاطرنشان کرد: این درس بسیار خوبی بوده و در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

* تجلی سند تحول بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در درس آمادگی دفاعی است/ کشوری که دارای دشمن بوده باید اهل واکنش سریع باشد
امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: درس آمادگی دفاعی ۱۰۰ درصد مقابل سند ۲۰۳۰ بوده و تجلی سند تحول بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در این درس است.
وی با بیان اینکه امروز ایران بعد از ۴۰ سال به تحول فوق‌العاده رسیده است، گفت: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و در طول ۴۰ سال از هیچ و وابستگی به جایی رسیده که بالاترین فراوانی صحبت‌های دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در آستانه انتخابات مسئله ایران است.
ترابی بیان داشت: کشوری که دارای دشمن بوده باید اهل واکنش سریع باشد و درس آمادگی دفاعی این واکنش را برای دانش آموزان و جوانان به روزرسانی می‌کند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول