اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز هشتمین جشنواره الحافظون به صورت مجازی

هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان «الحافظون» ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران به صورت مجازی آغاز شد.

آغاز هشتمین جشنواره الحافظون به صورت مجازی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان «الحافظون» ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران آغاز شد.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در مقاطع سنی تا ۷ سال، مقطع ۸ تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا و در رشته‌های مختلف ۲۰ سوره شامل سوره‌های تین تا ناس، یک جزء اول یا سی‌ام، سه جزء پیوسته، پنج جزء پیوسته، ده جزء پیوسته، پانزده جزء، بیست جزء و کل قرآن کریم ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره به صورت مجازی خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت علاقه‌مندان و عموم مردم امسال جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قربانی درخصوص مراحل جشنواره گفت: جشنواره الحافظون در سه مرحله مقدماتی یا ناحیه‌ای، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی‌ آبان‌ماه، نیمه‌نهایی آذر‌ماه و نهایی دی‌ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج از ایجاد ساز و کار برای برگزاری مجازی جشنواره خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام نویسی، به سایت جشنواره به نشانی www.mobayyen.ir مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه جشنواره ۰۲۱۷۷۹۸۲۲۲ تماس حاصل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس علاقه‌مندان می‌توانند آیین‌نامه جشنواره را از اینجا دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول