اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

افشاردوست: ۲ گزینه سرمربیگری تیم ملی بحث مالی مطرح نکردند/سرمربی تا هفته بعد اعلام می‌شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی تا هفته بعد معرفی خواهد شد.

افشاردوست: ۲ گزینه سرمربیگری تیم ملی بحث مالی مطرح نکردند/سرمربی تا هفته بعد اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود افشاردوست، در ارتباط با گزینه های سرمربیگری تیم ملی کشورمان و برنامه های ارائه شده، اظهار داشت: در خصوص پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی در رده بزرگسالان یک زمان چند ماهه ای را صرف کرده ایم. هیأت رئیسه فدراسیون برای تیم ملی و رسیدن به جمع 4 تیم برتر شانس قائل شد که از یکی از بهترین مربیان دنیا استفاه کند. برهمین اساس تصمیم گرفت کمیته فنی تشکیل دهد. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: در کمیته فنی اسامی 15 نفر از مربیان تاپ دنیا  مطرح شد که در نهایت اعضا به 5 نفر رأی دادند. قرار بر این شد که فدراسیون باب مذاکره با این 5 مربی را باز کند و ماحصل آن را به کمیته فنی بیاورد.

وی یادآور شد: در نهایت 3 نفر از این جمع به دلیل اینکه تیم های باشگاهی داشتند به ایران نیامدند. بنابراین 2 گزینه یعنی کاستلانی و آلکنو باقی ماندند. 

افشاردوست تصریح کرد: در جلسه سوم کمیته فنی برنامه این دو مربی مورد بررسی قرار گرفت. بین این دو گزینه طبیعی است که آلکنو در دنیای مربیگری معتبرتر است چرا که در بخش های مختلف توانسته صاحب مدال شود؛ از جمله مدال طلای المپیک. در برنامه های ارائه شده کاستلانی برنامه‌ای به نسبت تشریحی و کلی ارائه داده و آلکنو برنامه پیشنهادی خود را جزئی‌تر ارسال کرده است.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درباره بررسی وضعیت مالی برای جذب مربی خارجی، گفت: در نهایت مقرر شد فدراسیون موضوع مالی را با این مربیان مطرح کند چرا که طبق گفته داورزنی این دو مربی هیچکدام در وهله اول بحث مالی را مطرح نکردند و علاقمند بودند که نیمکت تیم ملی ما را داشته باشند. به همین جهت نیاز است که مسائل مالی هم با این دو نفر بحث شود. بنا به گفته داورزنی احتمالاً‌ هفته دیگر سرمربی تیم ملی کشورمان مشخص می شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول