اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جلسه اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران/ پایتخت دو هفته کامل تعطیل می‌شود؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران جهت بررسی مشکلات پایتخت و موضوع تعطیلی دو هفته‌ای تهران به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

جلسه اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران/ پایتخت دو هفته کامل تعطیل می‌شود؟

زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره دیدار برخی از اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و همچنان ادامه دارد و اعضای هیأت رئیسه همچون محسن هاشمی، سیدابراهیم امینى، على اعطا، سیدحسن رسولى‏ و سیدآرش حسینى میلانى و بنده در این جلسه حضور داریم.

وی افزود: مسائل و مشکلات شهر تهران، قوانین مربوط به پایتخت، موضوع بافت فرسوده، کرونا و ضرورت تعطیلی حداقل دو هفته‌ای پایتخت به دلیل شیوع این بیماری از جمله مباحثی است که در جلسه با مجمع نمایندگان تهران در حال بحث و گفت‌‌وگو است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد مجمع نمایندگان تهران از جمله حجت‌الاسلام تقوی نسبت به پیشنهادات شورای شهر مثبت است، گفت:امیدواریم این دیدار و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبى در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومى شهر و شهروندان باشد.

به گزارش فارس، در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شوراى شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضا نتایج مثبتى در بحث قانونگذارى و برخى هماهنگى هاى اجرایى در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول