اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رونق خرید انگور از باغداران شاهرودی/ سرمایه شرکت کنسانتره شاهرود تأمین شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از تأمین سرمایه در گردش شرکت کنسانتره شاهرود توسط این صندوق به‌منظور رونق خرید انگور از باغداران شاهرودی خبر داد.

رونق خرید انگور از باغداران شاهرودی/ سرمایه شرکت کنسانتره شاهرود تأمین شد

محمد اکبری به خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در ادامه ارائه خدمات خود و در راستای حمایت از زنجیره‌های تولید، نقدینگی موردنیاز خرید انگور از کشاورزان منطقه را در قالب تسهیلات به شرکت کنسانتره شاهرود تأمین کرده است.

وی عنوان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی توسعه بازار محصولات کشاورزی را رسالت مهم خود می‌داند و این اقدام نیز در همین راستا و برای حمایت از توسعه بازاریابی انگور استان سمنان و چند استان دیگر تولیدکننده این محصول انجام شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: بر همین اساس، نقدینگی موردنیاز برای خرید انگور باغداران شاهرودی و شهرهای اطراف توسط شرکت کنسانتره شاهرود که در مالکیت اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان قرار دارد؛ به مدت ۶ ماه از سوی صندوق حمایت تأمین شده است.

اکبری با اشاره به اینکه این نقدینگی در قالب تسهیلات فراهم شده است، افزود: این تسهیلات مستقیم به حساب باغداران فروشنده انگور واریز شده یا در اختیار شرکت کنسانتره شاهرود قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت انجام شده از شرکت کنسانتره شاهرود امیدواریم که خرید انگور از باغداران شاهرودی و شهرهای اطراف آن رونق یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول