اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل ماشین‌سازی: پنجره نقل و انتقالات ما باید باز شود/ اعلام زمان رسیدگی به پرونده مرادی و استقلال

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: بدهی‌ها را پرداخت کردیم و موضوع پنجره نقل و انتقالاتی از نظر ما تمام شده است.

مدیرعامل ماشین‌سازی: پنجره نقل و انتقالات ما باید باز شود/ اعلام زمان رسیدگی به پرونده مرادی و استقلال

به گزراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجره نقل و انتقالات باشگاه ماشین‌سازی در نیم فصل لیگ نوزدهم به علت پرداخت مطالبات دو بازیکن خارجی بسته شد اما حالا با تلاش مسئولان باشگاه تبریزی محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه باید برداشته شود.

سیدمحمد سیدعلوی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: ما مطالبات شیمبا و دخسوس را طی روزهای دوشنبه و سه شنبه پرداخت کردیم و طبق قانون امروز باید پنجره ما باز شود.

علوی ادامه داد: وکیل باشگاه ماشین سازی در تهران حضور دارد و در حال پیگری امور مربوط به این موضوع است. قانون اینطور می‌گوید که اگر بدهی‌ها پرداخت شود، فیفا ظرف 24ساعت پنجره نقل و انتقالاتی را باز می‌کند. ما مطالبات را پرداخت کردیم، از نظر ما این مساله تمام شده است و پنجره ماشین سازی باید باز شود.

وی در مورد سرانجام شکایت ماشین سازی از فسخ یکطرفه بابک مرادی و انتقال این بازیکن به استقلال، گفت: دوسه روز پیش نامه زمان برگزاری جلسه این پرونده در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دست ما رسید. امروز جلسه این پرونده برگزار می‌شود و وکیل ما در تهران در این جلسه شرکت می‌کند. پرونده دیگری هم در مورد جدایی شاهین توکلی داریم که زمان برگزاری جلسه آن دوشنبه هفته آینده نوزدهم آبان است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است شروع مسابقات لیگ بازهم به تعویق ببیفتد، عنوان کرد: ما آماده شروع مسابقات هستیم و تیم به خوبی تمرینات را پشت سر می‌گذارد. سازمان لیگ و فدراسیون هم آماده شروع بازی‌ها هستند و حتی داوران و زمان برگزاری مسابقات هم مشخص شده‌اند. اما ممکن است ستادکرونا تصمیم جدیدی بگیرد با اینحال تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است.

علوی در خصوص زمان سفر ماشین سازی به مشهد برای انجام بازی هفته اول مقابل شهرخودرو گفت: به دنبال تهیه پرواز چارتر هستیم و هنوز زمان حرکت مشخص نشده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول