اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فعالیت مجدد گروه‌های جهادی در بوشهر با محوریت بسیج سازندگی برای مقابله با کرونا

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی با اولویت کمک به کادر درمان وارد عرصه جهادی خواهند شد گفت: شبکه‌سازی گروه‌های جهادی در شهرها و روستاهای استان بوشهر شکل گرفته و متناسب با تخصص گروه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فعالیت مجدد گروه‌های جهادی در بوشهر با محوریت بسیج سازندگی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در نشست قرارگاه جهادی استان بوشهر اظهار داشت: شناسنامه و قلب تپنده بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی است.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اوایل کرونا که مردم را اضطراب در برگرفته بود، اما گروه‌های جهادی به عنوان پیش قراولان عرصه جهاد در کنار کادر درمان به خدمات رسانی پرداختند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور مجدد گروه‌های جهادی در عرصه مقابله با کرونا گفت: گروه‌های جهادی تجربه ماه‌ها مبارزه با ویروس کرونا را دارند و در این برهه حساس و سیاه کرونا نیز با تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با کرونا، آماده مقابله با این ویروس منحوس هستند.

شکل گیری شبکه‌ گروه‌های جهادی در شهرها و روستاهای استان

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی با اولویت کمک به کادر درمان وارد عرصه جهادی خواهند شد افزود: شبکه‌سازی گروه‌های جهادی در شهرها و روستاهای استان بوشهر شکل گرفته و متناسب با تخصص گروه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فعالیت گروه‌های جهادی با محوریت بسیج سازندگی

دشتی ضمن قدردانی از فعالیت دیگر نهادها و خیریه‌ها در بکارگیری گروه‌های جهادی، تصریح کرد: سازماندهی و ساماندهی گروه‌های جهادی باید فقط با محوریت بسیج سازندگی باشد، چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل بسیج سازندگی را برای سازماندهی گروه‌های جهادی صادر کرده‌اند.

ذوالفقار عباسی‌فر، در این نشست اظهار داشت: خط اول مقابله با کرونا در کنار کادر درمان، گروه‌های جهادی هستند.

 رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده‌اند، اظهار داشت: گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به آحاد مختلف مردم در ایام کرونا فعال‌تر خواهند شد و با تجربه چندماهه خود برنامه‌های جدیدی را دنبال خواهند کرد.

احیای کسب و کارهای خانگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

عباسی‌فر با تشریح برنامه‌های این سازمان، بیان کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی در کنار بسته‌های معیشتی، احیای کسب و کارهای خانگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌ها در نقاط کمتر توسعه یافته و طرح آمران سلامت از برنامه‌هایی است که مورد توجه گروه‌های جهادی قرار دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی متعلق به بسیج سازندگی است، عنوان کرد: نهادهای مختلفی که در این برهه حساس احساس دغدغه‌مندی می‌کنند، می‌توانند برای توزیع خدمات به آحاد مردم از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استفاده کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول