اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای 2.5 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب سروآباد

مدیر امور آبفا سروآباد از اجرای 5.2 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب این شهرستان در سالجاری خبر داد.

اجرای 2.5 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب سروآباد

فاتح خلاق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در سالجاری عملیات توسعه شبکه آب محلات سطح شهر به میزان دو هزار متر و اصلاح شبکه فاضلاب به میزان 100 متر انجام شده است؛ ضمن آنکه 400 متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب محلات در دست اقدام است.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته در شهر سروآباد افزود: تهیه و بکارگیری 1006 متر لوله فاضلابی جهت توسعه شبکه فاضلاب محلات سطح شهر، لایه‌روبی چشمه‌های تأمین اب شرب (چشمه کانی سواران و چشمه سرخه توت)،  بکارگیری دو هزار و  500 کیلوگرم آب ژاول و 60 کیلو گرم پودر پرکلرین برای گندزدایی آب شرب از دیگر فعالیت‌های انجام شده بوده است.

وی به اقدامات انجام گرفته در حوزه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: تغییر مسیر خط انتقال آب روستای قلعه جی به طول 250 متر، هدایت سرریز مخزن قلعه جی به طول 100 متر و توسعه شبکه آب روستای نوین به صورت مشارکتی به طول 400 متر از اقدامات انجام گرفته در روستاها بوده است.

مدیر امور آبفا سروآباد خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب روستای بهرام آباد به طول 50 متر، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای دره‌کی تا پایان سال جاری و اصلاح شبکه موجود و توزیع 2000 کیلوگرم پودر پرکلرین در روستاهای تحت پوشش و غیر تحت پوشش از دیگر فعالیت‌های انچام گرفته در این شهرستان بوده است.

خلاق با بیان اینکه همچنین اصلاح شبکه آب روستای سرخه توت به طول 1800 متر و اصلاح شبکه اب روستای قلعه‌جی به طول یک‌هزار متر با مشارکت بنیاد علوی انجام شده است، از اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای حسین‌آباد و گواز تا پایان امسال خبر داد.

مدیر امور آبفا سروآباد در پایان از رفع 69 حادثه شبکه‌های اصلی، فرعی، خطوط انتقال و انشعابات در سروآباد، 56 اتفاق در شهر اورامان و 350 حادثه در روستاهای این شهرستان طی سالجاری خبر داد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول