اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پلمب 10 واحد عرضه پوشاک متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پلمب 10 واحد عرضه پوشاک والبسه متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کرده بودند.

پلمب 10 واحد عرضه پوشاک متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد های صنفی در شهر قم پرداختند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم، از 512 باب واحد صنفی عرضه پوشاک و البسه در این طرح بازدید و 10 واحد صنفی عرضه البسه و پوشاک را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب و به متصدیان 32 واحد صنفی اخطار و 196 واحد تذکر لسانی دادند.

جانشین فرماندهی انمتظامی استان قم از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول