اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در دهه فجر امسال

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از افتتاح و بهره برداری باغ موزه دفاع مقدس استان طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با تحقق اعتبارات استانی و ملی، مجموعه در 22 بهمن امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در دهه فجر امسال

محسن رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین وضعیت باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: این مجموعه هم‌اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه قرار بر افتتاح باغ موزه دفاع مقدس لرستان در دوم مهرماه بود، اما با مخالفت‌های مردم و مطالبه آن‌ها در راستای بهره‌برداری نهایی از مجموعه این مهم صورت نگرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل باغ موزه اشاره و تصریح کرد: از سوی استانداری مبالغی اعلام شده که امیدواریم به زودی محقق شود.

رشیدی ادامه داد: از سوی حفظ آثار مرکز نیز مبلغ تخصیص داده شده برای تکمیل باغ موزه دریافت گردید، ضمن اینکه در بازدید معاون برنامه و بودجه نیز قول‌های مساعدی برای پیش بینی اعتبارات خوب برای مجموعه داده شد.

وی از افتتاح و بهره برداری باغ موزه دفاع مقدس لرستان طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با تحقق اعتبارات استانی و ملی، مجموعه در 22 بهمن امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان داشت: مجموعه از نظر ساختمانی پیشرفت خوبی دارد، با این وجود از نظر تجهیزات دارای کمبودهایی است که بایستی تا زمان افتتاح برطرف شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول