اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مجری فاکس نیوز: ترامپ روی وضعیت قابل اشتعال آمریکا کبریت کشید

خبرنگار آمریکایی و مجری شبکه «فاکس نیوز» در واکنش به صحبت‌های ترامپ درباره پیروزی خود در انتخابات و مطرح کردن بحث تقلب گفت رئیس‌جمهور آمریکا روی وضعیت قابل اشتعال کشور کبریت کشید.

مجری فاکس نیوز: ترامپ روی وضعیت قابل اشتعال آمریکا کبریت کشید

به گزارش مانیتورینگ گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کریس والاس» خبرنگار آمریکایی و مجری شبکه «فاکس نیوز» بعد از صحبت‌های ترامپ درباره پیروزی در انتخابات و مطرح کردن بحث تقلب گفت او روی وضعیت قابل اشتعال کشور کبریت کشید.

والاس گفت: وضعیتی فوق‌العاده قابل اشتعال است و رئیس‌جمهور روی آن کبریت انداخت. او ایالت‌ها را نبرده، هیچ کسی نمی‌گوید که او ایالت‌ها را برده است. ایالت‌ها هم نگفته‌اند که او برده است.

وی افزود: نمی‌دانم او (ترامپ) دقیقاً منظورش چی هست. او گفت ما به دیوان عالی خواهیم رفت برای این که می‌خواهیم همه رای‌گیری متوقف شود. توقف رای‌گیری (بعد از اتمام ساعت رای‌گیری) بله، اما شمارش آرا (را که نمی‌توان متوقف کرد).

والاس که در مناظره اول ترامپ و بایدن مجری بود، در ادامه گفت: می‌دانید ایالت‌ها طبق قوانین خود این فرصت (شمارش آرا) را دارند و به طور معمول می‌توانند تا شب انتخابات و تا فردای روز بعد از انتخابات آرای‌شان را بشمارند و این ممکن است چند روز طول بکشد.

او در ادامه توضیح داد: شاید این سوال مطرح باشد که چه مدت می‌توانند آرا را قبول کنند اما در این خصوص سوالی وجود ندارد که همه ایالت‌ها به شمارش آرا تا چند روز ادامه می‌دهند. آن‌ها می‌توانند تا هفته‌ها برنده را تایید نکنند. این همان چیزی است که در فلوریدا در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد. نمی‌دانم که آیا منظور او (ترامپ) این بود که می‌خواهد شمارش را متوقف کند (یا چیز دیگری)، فکر می‌کنم این می‌تواند خیلی زیاد تحریک آمیز باشد؛ و صادقانه فکر نمی‌کنم چیزی باشد که دادگاه بپذیرد.

 

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول