اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان

رییس پلیس راه استان از توقیف و بازگرداندن 9 هزارو 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در 48 ساعت اولیه شروع طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

بازگرداندن 9 هزار خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیک بخت اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا و شروع موج سوم این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی ،ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان  از ساعت 12 روز دو شنبه 12 آبان  ماه در کلیه مبادی رودی و خروجی استان آغاز شده است. 

 وی افزود: در 48 ساعت اولیه این طرح که با حضور و نظارت مستقیم عوامل انتظامی و پلیس راه انجام شده تعداد 9 هزار و 272 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند. 

این مسئول انتظامی استان با شاره به اینکه در 48 ساعت اول این طرح تعداد 81 دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه‌ها و دستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هریک 500 هزار تومان اعمال قانون و به استان‌های خود بازگردانده شدند، اظهارداشت: در مدت یاد شده 14 دستگاه خودرو متخلف  نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند. 

رییس پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به تردد 70 هزارو 609 دستگاه خودرو مجاز در 48 ساعت اول طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان، ضمن قدردانی از همکاری خوب هم وطنان در مبادی  ورودی و خروجی استان با پلیس در اجرای موفق این  طرح  ، پایان این ممنوعیت تردد را ساعت 12 روز جمعه 16 آبان ماه اعلام کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول