اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین تلاش های صنعت نفت برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی/ قرارداد بازیکنان جدید ثبت می شود؟

با تلاش های مدیران صنعت نفت برای پرداخت طلب سه بازیکن خارجی اسبق این تیم به زودی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز و قرارداد بازیکنان جدید ثبت می شود.

آخرین تلاش های صنعت نفت برای بازشدن پنجره نقل  و انتقالاتی/ قرارداد بازیکنان جدید ثبت می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه صنعت نفت آبادان در فاصله سه روز مانده تا اولین بازی این تیم در رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان، همچنان درگیر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خودش است.

آگوستو سزار، جاناتان بالوتلی برزیلی و عزیز سیدیکوف قرقیزستانی سه بازیکنی هستند که روی هم رفته 180 هزار دلار از این باشگاه طلب دارند و همین موضوع سبب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نفتی ها شده است.

البته  با تلاش های مدیران صنعت نفت بخش زیادی از اقدام های لازم برای پرداخت طلب این سه بازیکن خارجی انجام شده است و به زودی با نشستن پول به حساب آنها و ارسال ایمیل تاییدیه از سوی فیفا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز می شود. 

نفت آبادان یکی از تیم هایی است که در این فصل تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته و مسئولان این باشگاه درصدد هستند تا قبل از دیدار با پیکان با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کرده و از آنها در اولین بازی لیگ استفاده کنند.

حامد فلاح‌زاده، حکیم نصاری،فرزین گروسیان، آرش طیبی، محمد طیبی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، علی عبدالله‌زاده، امیرحسین فرهادی، محمد حسین زواری، علی هزامی، علی آل کثیر، رسول سعدی‌نیا، علیرضا آقابراری و محسن آقایی نفراتی هستند که به تازگی با این باشگاه قرارداد بسته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول