اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری های آذربایجان غربی/شهرداری ها مثل گذشته کمک حال مدافعان سلامت باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اقداماتی در راستای راه‌اندازی خدمات الکترونیک در شهرداری‌ها و ایجاد بستر پرداخت الکترونیک در ناوگان عمومی توسط سازمان همیاری استان انجام شده است.

لزوم ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری های آذربایجان غربی/شهرداری ها مثل گذشته کمک حال مدافعان سلامت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه در سمینار شهرداران آذربایجان‌غربی که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: اقداماتی در راستای راه‌اندازی خدمات الکترونیک در شهرداری‌ها و ایجاد بستر پرداخت الکترونیک در ناوگان عمومی توسط سازمان همیاری استان انجام شده است.

وی ادامه داد: وجود قومیت‌های مختلف در استان و وحدت روزافزون بین این اقوام و ادیان باید غنیمت شمرده شود چرا که یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری‌های استان به‌ویژه مدیریت پسماند و آرامستان‌ها در بحث بیماری کرونا، یاد آور شد: مجموعه شهرداری‌ها به‌صورت گمنام دوشادوش کادر درمان در مقابله با این ویروس نقش‌آفرینی می‌کنند که نشان از همراهی و همدلی مسوولان شهری با مردم است.

رحمانی بیان کرد: از مسوولان شهری انتظار می‌رود همانند سابق با تمام قوا در راستای اجرای مصوبات ستادهای شهرستانی، استانی و ملی مقابله با ویروس کرونا گام بردارند.

وی ضمن تأکید بر گندزدایی معابر شلوغ، ضدعفونی اماکن پر تردد، جمع‌آوری پسماند و چندین مهم دیگر، افزود: جمع‌آوری پسماند در محله‌ها باید همچون سابق انجام شود به گونه‌ای که زباله خانواده‌های کرونایی و غیر کرونایی به صورت جداگانه انجام پذیرد.

این مقام مسوول عنوان کرد: بر اساس مطالعات انجام شده وسائل نقلیه و ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از اماکن پر ریسک در انتقال ویروس کرونا است که تدابیری همانند پرداخت الکترونیکی برای مقابله با این موضوع اندیشیده شده که سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

رحمانی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بایستی تلاش کند تا بستر لازم برای ارائه خدمات الکترونیک بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول