اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیروزی: شرایط صنعت نفت خیلی بهتر از پیکان نیست/ بدون تماشاگر وضعیت سختی داریم

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هرچند پیکان با جدایی ویسی شرایط سختی دارد اما وضعیت تیم ما هم بهتر از حریف نیست.

فیروزی: شرایط صنعت نفت خیلی بهتر از پیکان نیست/ بدون تماشاگر وضعیت سختی داریم

علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه نخستین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل پیکان اظهار داشت: به عنوان فردی که سال ها مربی و بازیکن بوده و اکنون هم در جایگاه سرپرست صنعت نفت فعالیت می کنم باید بگویم بازی اول در هر لیگی شرایط خاصی دارد. مهم این است یک تیم از لحاظ روحی و روانی آماده باشد و  برای اجرای کارهای تاکتیکی تمرکز داشته باشد. 

وی افزود: اردوی یک هفته ای در تهران و بازی های تدارکاتی اخیرمان خیلی به صنعت نفت کمک کرد و اکنون برای اجرای یک دیدار خوب از لحاظ روحی و فنی آماده هستیم. نتیجه در زمین مشخص می شود و هیچکس نمی تواند آن را پیش بینی کند اما تیم ما برای دیدار با پیکان شرایط خوبی دارد.

سرپرست تیم صنعت نفت درباره اینکه بدون سرمربی تمرین کردن پیکان در یک هفته اخیر تا چه اندازه به آبادانی ها کمک می کند، توضیح داد: طبیعتا تیمی که سرمربی بالای سرش نباشد، کار سختی دارد زیرا بازیکنان با یک سرمربی زندگی و طبق نظر او تمرین می کنند. قطعا سرمربی تیم هم با شناختی که از بازیکنانش دارد، تاکتیک ها را طبق آنالیزی که از حریفش دارد،  اتخاذ می کند. در این حالت اگر سرمربی تغییر کند، تیم برای رسیدن به نتیجه نیاز به زمان دارد.

فیروزی در ادامه تصریح کرد: پیکان هم با توجه به اینکه ویسی مربی خیلی خوبی است و بیشتر از مسائل فنی با بازیکنان خود از لحاظ رفاقتی و روحی و روانی کار می کرد، با جدایی وی در شرایط سختی قرار گرفته است. البته تیم ما هم دیرتر از سایر تیم های لیگ برتر تشکیل شد و بازیکن جذب کرد. شاکله اصلی صنعت نفت را از دست دادیم و وضعیت ما هم خیلی بهتر از پیکان نیست.

وی افزود: با این وجود در روزهای اخیر تمرینات خیلی خوبی انجام داده و با تذکرات و توصیه کادرفنی بچه ها کار خود را به خوبی پیگیری می کنند. پیش بینی فوتبال سخت است و در عمرم چنین کاری انجام نداده ام. بارها دیده ایم در ثانیه های پایانی نتیجه تغییر می کند و تیمی که خیلی بهتر از حریفش است، بازی را واگذار می کند. در دیدار صنعت نفت و پیکان هم هر تیمی از فرصت ها بهتر استفاده کرده و تمرکز بیشتری داشته باشد، نتیجه به سودش می شود که امیدوارم ما آن تیم باشیم.

سرپرست باشگاه صنعت نفت درباره باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی این باشگاه توضیح داد: مدیران باشگاه پیگیر رفع این موضوع هستند. مشکل خاصی وجود ندارد و قرارداد بازیکنان جدیدمان هم ثبت می شود.

فیروزی درباره بازیکنان غایب صنعت نفت مقابل پیکان گفت: بازیکنان آسیب دیده ما شرایط حادی ندارند و به بازی با پیکان می رسند.

وی درباره غیبت هواداران صنعت نفت در این دیدار اظهار داشت: بازی در ورزشگاه تختی آبادان بدون تماشاگر خیلی سخت است اما این شرایط برای تمام تیم ها یکسان است و کرونا وضعیتی را ایجاد کرده تا ما هم مثل سایر تیم ها بدون حضور هواداران عزیزمان باید از حریف میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول