اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افراد نادان آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه افراد نادان آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند اما در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم ندارند.

افراد نادان آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان، با اشاره به پخش صحبت‌های توهین‌آمیز رئیس جمهور فرانسه در فضای مجازی نسبت به پیامبر اسلام، اظهار داشت: این صحبت‌ها پر از تناقض‌گویی لفظی و عملی بود و پیدا بود اصل انشاء هم از طریق شیعه‌های انگلیسی نوشته شده بود که قصد داشتند در هفته وحدت زهر اختلاف نیز بریزند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور فرانسه متوجه صحبت‌هایی که می‌خواند، نبود، بیان داشت: رئیس جمهور فرانسه طوری برای یک نفر دلسوزی می‌کرد، گویا جنایات کشور خودش در الجزایر یا باقی کشورهای آفریقایی را فراموش کرده، از طرفی در این ۴۰ ساله که از انقلاب هم گذشته هر چه آدم هرزه، تروریست و منافق بوده که دست به کشتار و جنایت زده و فرار کرده را در کشور خود جا داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: حال بعد از صدها سال جنایت بی حد و حصر، از اعزام افراد جهت کمک به داعش که شکست خوردند و به کشور فرانسه بازگشتند و حتی شاید با دستور خود دولت فرانسه در این کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، نیز به پای اسلام می‌گذارد.

عبادی با تأکید بر اینکه آمریکا محصول همان هرزه‌های اروپاست، عنوان کرد: اروپائیان با دروغ‌هایی که ساختند وارد سرزمین آمریکا شدند در حالی که این قاره تمدن و حدود ۱۰۰ میلیون جمعیت داشت، اروپائیان به هر طریقی چه با سلاح‌های جنگی و چه با بیماری و ایجاد قحطی بیش از ۸۰ میلیون از این افراد را کشتند و حال هم آمریکا مجری تمامی برنامه‌های اروپاست.

وی خاطر نشان کرد: این کشورهای استکباری برای سلطه‌ بر عالم برنامه دارند و تا به این برنامه نرسند که نخواهند رسید، همانطور که خودشان نیز گفته‌اند همه‌ی گزینه‌هارا روی میزشان خواهند داشت و در این گزینه‌ها، جنگ نظامی جزو اولین انتخابشان بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اصل تصرف مستکبرین، تصرف از درون است و ایجاد دودلی و تردید نسبت به باورهای الهی و انسانی هستند و در این زمینه نیز سیستم‌های خاصی تعبیه کرده و قصد سرگردان کردن جامعه‌ها را دارند و افراد جامعه را وادار به قانون‌شکنی و جدایی بین ملت‌ها و دولت‌ها می‌کنند، تبیین کرد: این اقدامات را بااستفاده از درگیر کردن مردم با گرانی، اختلاس و اعتیاد به مواد مخدر انجام می‌دهند.

عبادی ادامه داد: مسئله‌ای همچون مواد مخدر که از دیرباز توسط انگلیس در کشور وارد می‌شد و مردم را آلوده می‌کرد، تا امروز که مواد صنعتی نیز اضافه شده و تولیدات ده‌ها برابر شده و تمام تلاششان درگیر کردن مردم با مواد مخدر و مشروبات الکلی است که به‌دنبال آن فسادهای اخلاقی و مالی را داراست.

وی خاطرنشان کرد: در اینجا باید از زحمات نیروهای مسلحی که با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند، تشکر کرد و می‌طلبد که تمام افراد چه در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و چه دستگاه‌های دولتی و افراد کف جامعه به مبارزه با این مسئله بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دزدی‌ها، اختلاس‌ها و قاچاق را از طرح و برنامه‌های دشمنان دانست و افزود: این‌ها همه گزینه‌های روز میز دشمنان است و می‌طلبد که جامعه اسلامی با هوشیاری ایمانی با این موارد برخورد کند.

عبادی با بیان اینکه گاهی برخی افراد مسائل گرانی را بر گردن دلالان و تحریم‌ها می‌اندازند، گفت: این گرانی‌ها اصلا ربطی به دلال‌ها ندارد، اینجا بحث تفکر لیبرال دموکراسی است که به اسم دلالان و اختلاس‌گران مسئله را توجیه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تصرف فقط تصرف آب و خاک نیست، تصریح کرد: وقتی فردی داخل کشور کم‌فروشی، دزدی و گران‌فروشی می‌کند، یعنی به تصرف تفکر لیبرالی دشمن درآمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم  ندارند و ۴۰ سال است که ایران اسلامی را تحریم و دست به کشتار زده‌اند، گفت: متأسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند.

عبادی خاطر نشان کرد: اینجاست که می‌طلبد انسان‌هایی که ایمانی قوی دارند باید پای ایمانش بایستند و از ارزش‌های الهی و انسانی برای استفاده آیندگان دفاع کنند و آن‌هایی هم که ایمانی ندارند بدانند که اگر سیستم لیبرال دموکراسی بر جهان مسلط شود یک سیستم برده‌داری مدرن خواهد بود.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول