اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری 4 قاتل متواری در مهرستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی مهرستان، 4 قاتل متواری در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری 4 قاتل متواری در مهرستان

احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک پمپ بنزین واقع در شهرستان مهرستان که طی آن جوانی 22 ساله بر اثر شلیک کلت کمری یکی از طرفین درگیری به قتل رسید بود، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این قتل در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مهرستان بلافاصله با حضور در صحنه قتل تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و  3 نفر از عاملان اصلی راه اندازی این نزاع را شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با تلاش صورت گرفته متهم در حین فرار در یکی از خروجی های شهرستان مهرستان غافلگیر و دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که مقتول به وسیله آن به قتل رسیده بوده خاطر نشان کرد: قاتل  به همراه دیگر متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول