اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دارایی راکد دولت در راستای مصارف عمومی قرار گیرد

استاندار همدان گفت: باید دارایی راکد دولت و دستگاه‌ها در راستای مصارف عمومی قرار گیرد.

دارایی راکد دولت در راستای مصارف عمومی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی همدان با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت جهادی اظهار کرد: همدان از استان‌های موفق در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی بوده به طوری که ۲۳ درصد کل واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در کشور مربوط به این استان است.

وی با بیان اینکه باید دارایی راکد دولت و دستگاه‌ها در راستای مصارف عمومی قرار گیرد گفت: همکاری نمایندگان و پیگیری مدیران استان باعث شده موفق به جذب اعتبارات زیادی در سطح ملی شویم که این امر می‌تواند در توسعه استان اثرگذار باشد.

استاندار همدان حمایت از سرمایه‌گذاری را یک اولویت مهم برشمرد و ادامه داد: سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده و این نشانه موفقیت در حمایت از تولید و بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی استان همدان در کنار تولید هستند گفت: نسبت به دستگاه‌های نظارتی نگرانی وجود ندارد چون دستگاه‌ها باید مسیر قانونی را طی کنند.

شاهرخی افزود: در زمینه بازگشت اعتبارات به خزانه از ۱۱ میلیارد تومان در سال‌های گذشته به چند صدمیلیون تومان در سال گذشته رسیدیم، هیچ رقمی حتی درصد اندک نباید به خزانه بازگشت داده شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول