اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پروژه‌های بزرگ همدان را با تهاتر نفتی تکمیل می‌کنیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بل بیان اینکه پروژه‌های بزرگ استان را با تهاتر نفتی به سرانجام می‌رسانیم گفت: باید پروژه‌های بزرگ برای استان همدان تعریف شود.

پروژه‌های بزرگ همدان را با تهاتر نفتی تکمیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه باید جذب اعتبارات ملی در اولویت‌های مدیران استان قرار گیرد اظهار کرد: از ظرفیت تبصره ۵ برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه معتقدم مشکل بودجه نداریم و باید از سایر ظرفیت‌های تعریف شده قانونی بهره برده شود افزود: حوزه بهداشت و درمان همدان در جذب اعتبارات ملی ورود خوبی کرده که سایر دستگاه‌ها نیز باید در این زمینه ورود کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ضمن اینکه از بانک‌های استان خواست در توسعه همدان تلاش کنند و در تخصیص اعتبارات همراه تولید باشند عنوان کرد: بازگشت اعتبارات به خزانه به حداقل رسیده و این امر حاصل زحمات و تلاش استاندار و مدیران است.

وی با بیان اینکه باید پروژه‌های بزرگی برای استان همدان تعریف شود و با تهاتر نفتی به سرانجام برسند خواستار توجه مدیران به این مهم شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر لزوم تقویت نظارت در بازار گفت: عدالت در توزیع اعتبارات شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

عطاءلله سرمدی اظهار کرد: باید تعیین تکلیف پروژه‌های مهم شهرستان اسدآباد مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات لازم برای آن اختصاص یابد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول