اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای هفتم تیر

مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای هفتم تیر به همت سپاه ناحیه ری برگزار شد.

تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای هفتم تیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، به مناسبت ولادت با سعادت پیامبراکرم(ص) آئین تجلیل از مدافعان سلامت ظهر امروز با حضور سرهنگ مجید امیرعبدالهیان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و جمعی دیگر از مسؤولان و بسیجیان شهرری در بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در این مراسم که در محوطه بیمارستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تعدادی از پزشکان و پرستاران برگزار شد، ۳۰۰ نفر از کادر درمان بیمارستان شهدای هفتم تیر با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر توسط سپاه ناحیه ری تجلیل شدند. 

سرهنگ امیرعبدالهیان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های مدافعان سلامت اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج توفیق داشت که از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا در کنار مردم حضور داشته باشد.

وی گفت: پدیده کرونا در حال حاضر فرسایشی شده و توان کادر درمان را گرفته است لذا همه باید تلاش کنیم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی هرچه زودتر این ویروس منحوس را ریشه‌کَن کنیم. 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در ادامه یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگران و رزمندگان با نثار جان خود از این آب و خاک دفاع کردند و حالا سربازان این جبهه نبرد شما پزشکان، پرستاران و کادر درمان هستید که مجاهدگونه در میدان نبرد حضور یافته و از هیچ تلاشی برای سلامت مردم دریغ نمی‌کنید.

 تقدیر از مدافعان سلامت ادامه دارد

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نقش آفرینی کادر درمان در حفاظت از سلامت مردم در نظام سلامت کشور و در دنیا بی‌نظیر است. 

وی در ادامه گفت: مدافعان سلامت، مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سختی‌ها را به جان خریده و برای نجات هموطنان، به مقابله با کرونا برخواسته‌اند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری با بیان اینکه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند، بیان کرد: امروز در مرحله اول تجلیل از مدافعان سلامت، از خدمات و تلاش‌های مسؤولانه و ایثارگرانه کادر درمان بیمارستان شهدای هفتم تیر تقدیر کردیم و این برنامه‌های تقدیر از مدافعان سلامت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول