اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاهش حساسیت نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی بحران‌آمیز است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم گفت: استفاده کمتر از ۵۰ درصد شهروندان جهرمی از ماسک نشان ‌می‌دهد که برخی افراد کرونا را فراموش کردند یا حساسیت آنان کاهش پیدا کرده که این اتفاق خطرناک و به نوعی بحران آمیز است.

کاهش حساسیت نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی بحران‌آمیز است

عبدالله اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: علی رغم تلاش و کوشش اداره صمت، اتاق اصناف،کسبه و بازاریان شهرستان، عدم رعایت پروتکل بهداشتی  به خصوص عدم استفاده از ماسک توسط بسیاری از شهروندان، جهرم را در شرایط بحرانی و وخیمی قرار داده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رعایت نسبتا خوب نکات بهداشتی توسط اصناف شهر جهرم، خواهان رعایت بیشتر پروتکل بهداشتی توسط شهروندان شد و افزود: استفاده کمتر از ۵۰ درصد شهروندان از ماسک نشان ‌می‌دهد که برخی افراد کرونا را فراموش کردند یا حساسیت آنان کاهش پیدا کرده که این اتفاق بسیار خطرناک و به نوعی بحران آمیز است.

عضو کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان‌ جهرم با بیان اینکه همه ما شهروندان تلاش کنیم با دوری از تجمعات خصوصا مراسم عزا، شادی، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه، دانشگاه علوم‌پزشکی و مجموعه های درمانی شهرستان را در ریشه کن کردن کرونا  کمک و یاری کنیم، گفت: تلاش های فداکارانه کادر درمان و مجموعه علوم پزشکی شهرستان بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه شاهد تلاش و زحمات زیاد آنان هستیم.

اسماعیلی بیان داشت: برخی نیروهای جدید مجموعه بهداشت و درمان هنوز چند ماه از خدمتشان نگذشته که به کرونا مبتلا شده اند و پرستاران جوان ما نباید تاوان بی مبالاتی، بی خیالی و بی تفاوتی ما شهروندان را پس دهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم خاطرنشان کرد: نبرد فرسایشی با کرونا کادر درمان را خسته کرده است و اگر مردانگی و عشق این عزیزان نسبت به بیماران نبود، معلوم نیست چه بحرانی بر این شهرستان حاکم بود.

 وی با بیان اینکه لازم است همه ما با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی عزیزان و تلاشگران مجموعه علوم پزشکی را همراهی و یاری کنیم،تاکید داشت: ماسک زدن و دوری از تجمعات، حداقل کاری است که می‌توانیم برای کادر درمان انجام دهیم و این عمل در مقابل کار و تلاش آنان بسیار ساده و راحت است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول