اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پنجره نقل و انتقالاتی نفت مسجد سلیمان باز شد/ انتقال وینگر اسبق استقلال هنوز قطعی نشده است

وینگر اسبق تیماستقلال در انتظار تصمیم نهایی مسئولان نفت مسجد سلیمان است.

پنجره نقل و انتقالاتی نفت مسجد سلیمان باز شد/ انتقال وینگر اسبق استقلال هنوز قطعی نشده است

نعمت‌الله رضایی سرپرست نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی ما با پرداخت بدهی‌ها و جلب رضایت شاکیان امروز باز شد و ان‌شاالله قراردادها به زودی ثبت می‌شوند. خوشبختانه مدیران باشگاه هم مجوزهای لازم را گرفته‌اند و برای امضای قراردادها مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از بین اعضای کادرفنی تنها قرارداد مجتبی حسینی(سرمربی) به صورت رسمی بسته شده، عنوان کرد: نه اینطور نیست. همه اعضای کادرفنی قرارداد دارند و قراردادشان هم ثبت شده است.

رضایی در مورد شرایط و وضعیت فعلی نفت مسجد سلیمان در آستانه بازی هفته اول لیگ مقابل تراکتور عنوان کرد: اوضاع تیم خوب است و بازیکنان تمرینات را به خوبی پشت سر می‌گذارند. فعلا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم و فردا ساعت 18:00 از تهران به مقصد تبریز حرکت می‌کنیم.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در مورد حضور آرش افشین در تمرینات این تیم گفت:او در تمرینات حضور دارد اما هنوز حضورش در تیم قطعی نشده است. در مورد آمادگی و کیفیت این بازیکن باید سرمربی نظرش را اعلام کند و هنوز تصمیم کلی در این رابطه نگرفته‌ایم. 

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول