اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌مندی ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر از مردم استان تاکنون از طرح آمران سلامت استفاده کرده‌اند.

بهره‌مندی ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در چهارمحال و بختیاری

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه آمران سلامتی گروهی هستند که مردم را امر به معروف در سلامتی می‌کنند و رویکرد ما در این طرح دعوت آحاد مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: ۳۱ اکیپ فعال آمران سلامت در سطح استان وجود دارد که تعداد اعضای فعال آن‌ها ۴۵۴ نفر خانم و ۴۶۱ نفر آقا است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در این طرح افراد علاوه بر آموزش و توضیح نکات بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی توزیع می‌کنند، تعداد ماسک‌های توزیع‌شده توسط اکیپ آمران سلامت در سطح استان ۱۰ هزار و ۷۷۰ مورد و  توزیع مایع ضدعفونی به مقدار ۱۹۲ لیتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تاکنون از این خدمات بهره‌ برده‌اند ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر بوده‌اند، عنوان کرد: بحث آموزش همگانی به آحاد مردم، نحوه درست ماسک‌زدن،  چگونگی ضدعفونی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری کرونا و جلب مشارکت مدنی و حمایتی مردم از خدماتی است که ارائه می‌شود و مردم نیز می‌توانند با حمایت‌های مالی یاری‌گر ما در این طرح باشند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان با بیان اینکه در این طرح هدف ما حمایت بهداشتی درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجه با کرونا است، بیان کرد: تعدادی از اکیپ‌ها به صورت سیار هستند و به مناطق آسیب‌پذیر در سطح استان می‌روند و آموزش چهره به چهره دارند و ماسک و مواد ضدعفونی توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: این اکیپ‌ها در فضاهای پرتردد و شلوع مانند پارک‌ها، ترمینال‌ها و در ورودی شهر مستقر شده‌اند تا از ورود مسافر به استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول