اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح جهادی محلات اسلامی در شهریار اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت: طرح جهادی محلات اسلامی با هدف پیگیری مطالبات و رفع مشکلات و چالش‌ها در ۱۲ محله برنامه‌ریزی شده که با کمک مسؤولان و مردم اجرا می‌شود.

طرح جهادی محلات اسلامی در شهریار اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار ظهر امروز در مسجد حضرت معصومه(س) در ارتباط با اجرای طرح جهادی در محلات اسلامی شهریار، اظهار کرد: ۱۲ محله در سطح شهریار به عنوان محلات اسلامی در قالب ۱۲ کارگروه‌‌ تخصصی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل کارگروه‌ها گفت: مطالبه‌گری درست، صحیح و آموزش مطالبه‌گری از جمله اهداف شکل‌گیری کارگروه‌ها بوده تا بتوانند مسائل و مشکلات محل را بررسی و پیگیری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار بیان کرد: محلات اسلامی به شناسنامه‌دار شدن و هویت‌بخشی به محله‌ها کمک می‌کنند و در کنار آن به چالش‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی‌، اجتماعی و عمرانی پرداخته شده و قدم‌هایی برای حل مسائل برداشته می‌شود. 

سرهنگ اللهیاری خاطرنشان کرد: طرح جهادی محله اسلامی هجرت شهریار به مدت یک هفته اجرا شده که مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر اقدام به رفع مشکلات و مسائل می‌کنند. 
  
به گزارش فارس، در هفته جهادی، محله اسلامی هجرت بحث تعیین تکلیف زمین‌ها، ایجاد فضای سبز، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری معابر، روشنایی محل، زیباسازی و رنگ آمیزی محل بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم است که با کمک مسؤولان و مردم رفع خواهد شد. 

علاوه بر این شناسایی، دیدار و کمک به خانواده‌های نیازمند، رسیدگی به مسائل فرهنگی، بهداشتی و درمانی، ارائه مشاوره، رسیدگی به مشکلات عمرانی بخش دیگر از اقدامات در هفته جهادی محله اسلامی هجرت شهریار است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول