اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برخورد قاطع با هرگونه تخطی از مصوبات ستاد کرونا در مرودشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بابیان اینکه تردد کلیه اتوبوس‌های روستا به شهر مرودشت و بالعکس متوقف‌شده است، گفت: باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی نیز قطعاً باید تعطیل باشند و با هرگونه تخلف و تخطی از مصوبات ستاد کرونا برخورد قاطع خواهد شد.

برخورد قاطع با هرگونه تخطی از مصوبات ستاد کرونا در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رهام پیکری با اشاره به محدودیت فعالیت اصناف گفت: این محدودیت‌ها( فعالیت از ساعت ۱۳ تا ۲۰) تأثیر چندانی بر فعالیت بازار ندارد؛ چراکه عمده شلوغی و فعالیت بازار در زمان عصر هست البته این محدودیت‌ها ازنظر روانی تأثیر خوبی در سطح شهر گذاشته است و طی دو روز گذشته شاهد کاهش تردد و حضور مردم در سطح شهر و بازار هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت بابیان اینکه پیگیر تأمین دستگاه اکسیژن ساز سوم برای بیمارستان مرودشت هستیم گفت: اعتبار ساخت سردخانه جدید نیز تأمین‌شده که در کنار سردخانه فعلی در محل بیمارستان احداث خواهد شد.

پیکری تأکید کرد: کلاس‌های مقطع اول ابتدایی در سطح شهرستان به‌هیچ‌وجه نباید به‌صورت حضوری باشد و رده‌ها تنها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس کارگروه بهداشت شهرستان مرودشت در پایان اذعان داشت: شرایط شهرستان فوق بحرانی است و گذار از این وضعیت نیازمند عزم جدی و همکاری همه‌جانبه برای مقابله با ویروس کروناست.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول