اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایجاد آرامش و جلب رضایت مردم با اجرای پروژه های زیست محیطی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مجموعه های صنعتی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و حفظ محیط زیست باید آرامش و رضایت خاطر مردم را جلب کنند.

ایجاد آرامش و جلب رضایت مردم با اجرای پروژه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین بهره برداری از پروژه اولین سیستم تصفیه خانه کاملا بسته کشور در پتروشیمی تبریز با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست اظهار داشت: بخشی از خطبه های نماز جمعه به تذکرات زیست محیطی اختصاص داشت تا همه متوجه باشیم که زمین، آب، هوا و جنگل ها را باید حفظ و حراست کنیم.

امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه و تأمین استانداردهای زیست محیطی در این مجتمع تولیدی؛ نگرانی های اهالی منطقه و روستاهای همسایه پالایشگاه از جمله کجا آباد، مایان و باغ معروف برطرف شود.

بهره‌برداری از سیستم تصفیه‌خانه ۲ میلیون یورویی در پتروشیمی تبریز

پروژه پوشش گذاری واحد تصفیه پساب و امحاء گازهای آلاینده به عنوان اولین سیستم تصفیه‌خانه کاملا بسته کشور با هزینه بیش از ۲ میلیون یورو در شرکت پتروشیمی تبریز به بهره‌برداری رسید.

طرح پوشش گذاری و امحا گازهای آلاینده پتروشیمی تبریز صبح امروز توسط عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور به بهره برداری رسید.

 شرکت پتروشیمی تبریز در زمینی به مساحت ۳۹۱ هکتار و ارتفاع ۱۳۶۲ متر از سطح دریا در جنوب غربی شهر تبریز و در جوار غربی پالایشگاه تبریز واقع شده است.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول