اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع صدها بسته معیشتی تا کمک مردم به نقاهتگاه

بسیجیان شاهرودی به مناسبت هفته وحدت و در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، صدها بسته معیشتی و فرهنگی را بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهر توزیع کردند؛ این کمک‌ها تا رسیدگی به نقاهتگاه کرونای این شهر هم امتداد یافته است.

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع صدها بسته معیشتی تا کمک مردم به نقاهتگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در راستای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بسیجیان پایگاه‌های حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود فعالیت‌هایی در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم برخوردار محلات شاهرود در تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری در کمک مؤمنانه انجام دادند.

بسیجیان پایگاه امام حسن عسکری (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع)، ۲۰ بسته معیشتی و سبد غذایی تهیه و کردند و بین نیازمندان و اقشار کم‌درآمد در شهرک ابوذر توزیع کردند که هر بسته به ارزش قریب به ۲۰۰ هزار تومان شامل برنج و روغن و حبوبات و مواد بهداشتی بوده است.

پایگاه‌های مقاومت در راه کمک به مردم

پایگاه منتظران مهدی (عج) مسجد حضرت رقیه (س) محله شهید نواب صفوی نیز با کمک خیران ۴۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان متشکل از ۱۰ قلم کالا شامل برنج، روغن، ماکارونی، گلاب، خرما، دستمال کاغذی، چای، قند و رب را بین خانواده‌های کم‌برخوردار این محله توزیع کردند.

بانوان بسیجی پایگاه فاطمیه حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) با همکاری پایگاه کمیل حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) ۱۴۰ بسته تبرکی همراه به ادعای هفتم صحیفه سجادیه تهیه و بین مردم محله و کسبه حافظ و کمربندی پایین شاهرود توزیع کردند.

همچنین به همت بانوان بسیجی پایگاه نرجس حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) نیز ۴۰ غذای تبرکی بین نیازمندان محله انقلاب شاهرود توزیع شده است.

اجرای پویش «هر اداره، یک قربانی» در شاهرود

فرمانده بسیج ادارات الحدید شاهرود هم از اجرای پویش «هر اداره، یک قربانی» در ادارات این شهرستان خبر داد.

جعفر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به شعار محوری هفته بسیج «پایگاه مقاومت بسیج یک خدمت جهادی و خالصانه» اظهار کرد: در همین راستا، پویش هر پایگاه بسیج، یک قربانی در پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان شاهرود راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این طرح کارمندان و بسیجیان اداره و خیران مرتبط با اداره می‌توانند مشارکت کنند و مصداق تأکید قرآن کریم مبنی بر همکاری با هم در راه کمک به دیگران قرار گیرند.

فرمانده بسیج ادارات الحدید شاهرود با اشاره به اهداف این پویش گفت: این پویش در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا انجام شود.

اسماعیلی بیان کرد: در مراحل اول و دوم این رزمایش بسیج ادارات شهرستان شاهرود به ضدعفونی ادارات شهرستان در چندین مرحله و اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی پرداخته است و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

کمک بیش از ۴۰۰ میلیونی بسیج اصناف و بازاریان شاهرود

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از کمک بیش از ۴۰۰ میلیون ریالی بسیجیان این حوزه به نقاهتگاه شاهرود خبر داد.

سیدمهدی میرحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به راه‌اندازی نقاهتگاه شاهرود و نیاز به حمایت از این مرکز برای نگهداری بیماران کرونایی اظهار کرد: اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود مثل همیشه در خط مقدم حمایت از کارهای خیر و نیک قرار گرفته و با کمک بیش از ۴۰۰ میلیون ریالی خود به نقاهتگاه در این امر مشارکت کردند.

وی افزود: یک تن برنج و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد توسط اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود به نقاهتگاه کمک شده تا بتوانند سهمی در کاهش آمال بیماران و کمک به کادر درمانی شهرستان داشته باشند.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که خود دارند، در کار خیر و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همیشه پیش‌قدم بوده و هستند و در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز از مرحله اول تاکنون هر کمکی که توانسته‌اند ارائه کردند.

وی با اشاره به کمک به کادر درمانی شهرستان با خرید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده افزود: تهیه ماسک و بسته‌های معیشتی و بهداشتی و اهدا به خانواده‌های کم برخوردار شهرستان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از دیگر تلاش‌های اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود در راستای مقابله با کروناست که همچنان این تلاش‌ها تداوم دارد.

میرحسنی بیان کرد: با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی، اصناف و بازاریان بسیجی گوش به فرمان ولایت‌فقیه هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول