اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جلوه‌ای زیبا از عشق معلم به دانش‌آموز در ۱۳ آبان

آموزگار کازرونی با اهدای گل به دانش‌آموزانش در روز دانش‌آموز، جلوه دیگری از عشق معلم به دانش آموز را به نمایش گذاشت.

جلوه‌ای زیبا از عشق معلم به دانش‌آموز در ۱۳ آبان

به گزارش  خبرگزاری فارس از شیراز، راضیه محمودی، آموزگار پایه چهارم دبستان شاهد شهید رصاف شهر کازرون، در اقدامی خلاقانه و تحسین برانگیز به مناسبت روز دانش آموز و میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) طی دو روز با رعایت موارد بهداشتی با حضور درب منزل دانش آموزانش  با اهدای گل و گلدان، این مناسبت ها را به آنان تبریک گفت.

 بنابراین گزارش، گل و گلدان های اهدایی به دانش آموزان اثر هنری خود آموزگار بوده که مواد اولیه آن هم با هزینه شخصی این معلم تامین شده است.

راضیه محمودی در این راستا با بیان اینکه بدون اطلاع قبلی دانش آموزان این کار را انجام داده است، عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری کلاس های درس، واقعا دلتنگ دیدار دانش آموزانم بودم، به همین جهت این فرصت را غنیمت شمرده و با رعایت تمامی پروتکل ها و همراهی دو تن از اولیای دانش آموزان به دیدن پسرانم رفتم. 

وی افزود: دیدن خوشحالی و لبخند دانش آموزان و رضایت خانواده های آنان برایم بسیار ارزشمند بود و تمام خستگی و سختی های تدریس مجازی را از تنم بیرون کرد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول