اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶۲۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۲۰ نفر از مددجویان این نهاد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال جاری، بهره‌مند شدند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶۲۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال پایدار ارائه آموزش‌ و مشاوره‌های لازم شغلی به مددجویان است تا آن‌ها بتوانند به‌خوبی از عهده فعالیت‌های کسب‌وکار خود برآیند.

وی بابیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود، گفت: ۶۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در سال جاری شرکت کردند.

مبشری تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی باهدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال، کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی مددجویان گامی مهم برای پایدارسازی مشاغل مددجویان است، افزود: مددجویان زیادی تاکنون با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم توانسته‌اند برای خود کسب‌وکاری ایجاد کرده و به خودکفایی برسند.

مبشری یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۱۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده و در این زمینه ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات داخلی و منابع بانکی برای اجرای طرح‌های خودکفایی به مددجویان پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام/82009
انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول