اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های جهادی با شتاب ادامه یابد

ائمه جماعات اهواز و اساتید حوزه علمیه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز، بر تداوم فعالیت‌های جهادی تاکید کردند.

پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های جهادی با شتاب ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ائمه جماعات اهواز، فعالان فرهنگی اهواز و معاونین عمرانی و فرهنگی شهرداری امروز از پروژه های در دست اقدام شهرداری دیدن کردند.

پروژه تقاطع زردشت، تقاطع میدان دانشگاه، جاده کمربندی پل ششم و تقاطع چهارشیر  بخشی از پروژه هایی بود که مورد بازدید ائمه جماعات قرار گرفت.

حجت الاسلام جلیل علی نژاد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پربرکت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: مشاهده این تکاپو و فعال بودن پروژه ها در سطح شهر باعث خوشحالی است و این فعالیت جهادی مجموعه شهرداری اهواز مایه امیدواری است.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای شهر، گفت: بعنوان یک شهروند اهوازی از این تلاشها و کارهایی که در حال انجام است بسیار خرسندیم؛ البته حق مردم اهواز بیش ازاینهاست و امیدواریم هرچه زودتر و سریعتر شاهد افتتاح این پروژه های وسیع که در سطح شهر در حال انجام است، باشیم.
 ‏
علی نژاد گفت:  ورود قرارگاه خاتم الانبیا در مناطق کم‌برخوردار نویدبخش سریع طرح محرومیت‌زدایی است و امیدواریم در آن مناطق هم کارها هرچه سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: شان همه ما مسئولین نوکری مردم و مستضعفین و خصوصا مردم خوب خوزستان و اهواز است که دین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا کردند.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول