اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

4 کارگر بازداشتی «نیشکر هفت تپه» با وثیقه آزاد شدند

چهار کارگر بازداشت شده شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، عصر امروز با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند.

4 کارگر بازداشتی «نیشکر هفت تپه» با وثیقه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، منابع کارگری به خبرنگار فارس گفتند چهار کارگر بازداشت شده شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، عصر امروز با قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی، از زندان آزاد شدند. 

دادستان شوش ضمن تایید این خبر گفت:این کارگران پنجشنبه هفته گذشته به اتهام اخلال در نظم شرکت، تحت تعقیب قرار گرفته بودند و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین، به دلیل ناتوانی در تامین وثیقه راهی زندان شده بودند.

نظری روز گذشته در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفته بود کسانی که با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درب کارخانه و جلوگیری از ورود مدیر اجرایی کارخانه ، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند.

به گزارش فارس، شرکت نیشکر هفت‌تپه در نزدیکی شهر شوش دانیال و دارای کارخانجات و همچنین ۲۴ هزار هکتار زمین مرغوب در ساحل رودخانه دز است که کارگران آن در روزگاری نه چندان دور از قشر مرفه جامعه محسوب می‌شدند.

این شرکت در مزایده سال ۹۴ با پیش پرداخت تنها ۶ میلیارد تومان، به امید اسدبیگی و مهرداد رستمی چگنی، دو جوان 28 ساله و 31 ساله واگذار شد.

قیمت و نحوه این واگذاری و اهلیت این دو جوان از همان ابتدا انتقادات بسیاری به همراه داشت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول