اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین: تعرض به اُسرا سبب رویارویی نظامی گسترده با اشغالگر خواهد شد

در پی ابتلای ده‌ها اسیر فلسطینی به کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین هشدار داد که هرگونه تعرض به اسرا برابر با رویارویی بزرگ نظامی با رژیم اشغالگر خواهد بود.

مقاومت فلسطین: تعرض به اُسرا سبب رویارویی نظامی گسترده با اشغالگر خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حدود هشتاد نفر از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند و خبرها حاکی از نزدیک بودن وقوع فاجعه است.

در همین ارتباط، «علام الکعبی» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی و مسؤول پرونده اسرا در این گروه اعلام کرد، هر گونه تعرض به اسرا عامل محرک در رویارویی بزرگ نظامی با اشغالگر خواهد بود.

وی در ادامه به «الرساله» گفت، رژیم صهیونیستی باید طرح پیشنهادی «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را بپذیرد وگرنه تعرض به اسرا منجر به درگیری گسترده خواهد شد.

السنوار در آوریل گذشته از آمادگی حماس برای انعطاف مواضع در تبادیل اسرا البته بر اساس شروط مورد نظر خبر داده بود.

الکعبی تأکید کرد، شیوه بیشتر کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی ممکن است به شهادت تعداد زیادی از آنها  بویژه اسرای بیمار منجر شود. اگر اسیری بر اثر این بیماری به شهادت برسد مقاومت پاسخی موضعی واضح و صریح خواهد داشت.

وی سپس بعید ندانست که رژیم صهیونیستی عمدا کرونا را در زندان‌ها پخش کرده تا از اسرا برای آزمایش داروها برای مقابله با این بیماری استفاده کند بویژه آنکه شرکت‌های داروسازی صهیونیستی از اسرا برای آزمایش برخی داروها استفاده می‌کنند.

کمیته مقاومت مردمی

«محمد البریم» ملقب به «ابومجاهد» سخنگوی کمیته مقاومت مردمی نیز گفت، شیوع کرونا در زندان‌های صهیونیستی و وخیم شدن وضعیت «ماهر الاخرس» پس از بیش از صد روز اعتصاب غذا، مقاومت را به سمت اقدامات میدانی سوق خواهد داد.

بر اساس گزارش «الرساله»، وی به تل‌آویو هشدار داد و تأکید کرد، مقاومت در برابر این اقدامات رژیم صهیونیستی در قبال اسرا ساکت نمی‌نشیند.

ابومجاهد در ادامه گفت، مقاومت حرف خود را خواهد زد و دست بسته نمی‌نشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول