اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگاه‌های اجرایی کردستان از امروز با ۵۰ درصد نیروهای اداری فعالیت می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از امروز به مدت ۱۰ روز، با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت نیروهای اداری خواهد بود.

دستگاه‌های اجرایی کردستان از امروز با ۵۰ درصد نیروهای اداری فعالیت می‌کنند

محمدابراهیم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام فعالیت ادارات با 50 درصد نیروها از امروز و کاهش بازه زمانی فعالیت ادارات، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از این مصوبه مستثنی بوده و با استفاده از تمام نیروها ارائه خدمت می‌کنند اما بخش اداری این دستگاه‌ها می‌توانند با تشخیص مدیر مربوطه دورکاری استفاده نمایند. 

وی افزود: طبق همین مصوبه مقرر شد، در شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان، فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از امروز به مدت ۱۰ روز تا تاریخ 23 ماه جاری محدودیت شدید اعمال شود و این محدودیت با نظر ستاد ملی یا استانی مدیریت کرونا، قابل تمدید است. 

زارعی همچنین اظهار داشت: در خصوص فعالیت مراکز آموزشی به صورت مجازی یا حضوری، در مناطق روستایی شهرستان‌های مشمول محدویت، بعد از طرح در ستاد شهرستانی، به تشخیص فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان، تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه، به پیگیری وضعیت تردد مسافر از مرز باشماق توسط استانداری اشاره و یادآوری کرد: با توجه به اینکه تستینگ بیماران خارجی در مرزها توسط علوم پزشکی، به لحاظ قانونی محدویت دارد، لذا مقرر شد، با استقرار بخش خصوصی، خدمات پاراکلینیکی و آزمایشی صورت پذیرد. 

زارعی ضمن درخواست همکاری از همه فعالین مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که مشمول محدودیت شده‌اند، تاکید کرد: معیشت مردم مهم است اما در حال حاضر اولویت همه ما باید سلامت مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، حکم قانون را دارد لذا حوزه دادگستری قطعاً با خاطیان برخورد خواهد کرد و کسانی که مراعات نکنند ابتدا تذکر دریافت خواهند کرد و در صورت بی توجهی مغازه آنان پلمپ خواهد شد. 

انتهخای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول