اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| تجمع حامیان ترامپ در آریزونا و میشیگان برای «توقف شمارش آرا»

طرفداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف شمارش آرای پُستی، در برابر مرکز شمارش آرا در ایالت آریزونا و میشیگان تجمع کردند و طبق برخی گزارش‌ها، تلاش کردند به زور وارد این مراکز شوند.

فیلم| تجمع حامیان ترامپ در آریزونا و میشیگان برای «توقف شمارش آرا»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هم‌زمان با تشدید بحران انتخاباتی در آمریکا به دلیل ادعای پیروزی هر دو نامزد انتخاباتی از یک سو و همچنین اظهارات رئیس‌جمهور این کشور درباره بروز تقلب گسترده در انتخابات، حامیان دونالد ترامپ در حمایت از او به تجمع اعتراضی در برابر مراکز شمارش آرا روی آوردند.

گادی شوارتز خبرنگار شبکه «ان بی سی نیوز» در صفحه توییتر خود تصاویر و فیلم‌هایی از تجمع حامیان دونالد ترامپ در برابر اداره انتخابات آریزونا در شهر فونیکس منتشر کرد.

 

تجمع حامیان ترامپ در آریزونا

 

به گفته این خبرنگار آمریکایی، «تعداد زیادی» از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کردند به منظور توقف روند شمارش آرا وارد این مرکز شوند و برخی از آنها به مرکز حمله کردند اما با حضور نیروهای پلیس نتوانستند وارد آن شوند.

پایگاه خبری «نیوز دات کام» هم گزارش داد، معترضان حامی ترامپ با سر دادن شعارهایی علیه شمارش آرا، خواستار ورود به مرکز شدند اما راه به جایی نبردند.

به دنبال این فعل و انفعالات، اداره انتخابات آریزونا اعلام کرد که کار نیروهای این اداره به برای شمارش آرای انتخابات همچنان ادامه دارد و آنها تا زمان پایان شمارش به کارشان ادامه خواهند داد.

 

تجمع حامیان ترامپ در میشیگان

پیش از آریزونا، شهر دیترویت ایالت میشیگان هم با تجمع اعتراضی حامیان رئیس‌جمهور آمریکا مواجه بود و آنها به منظور توقف شمارش آرا در برابر یک مرکز شمارش آرا تجمع کردند.

حامیان رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کردند خود را به درون مرکز شمارش آرا در دیترویت برسانند اما حضور نیروهای امنیتی و پلیس مانع از اقدام آنها شد.

حامیان ترامپ در تجمع اعتراضی مقابل مراکز شمارش آرا در آریزونا و همچنین میشیگان، شعار می‌دادند: «شمارش را متوقف کنید».

تنش‌ها در آمریکا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حالی ادامه دارد که طبق گزارش رسانه‌های این کشور، «جو بایدن» نامزد دموکرات با پیروزی در ایالات ورمونت، ویرجینیا، کنتیکت، منطقه کلمبیا، دِلاور، ایلینوی، مریلند، مین، ماساچوست، واشنگتن، اورگان، کالیفرنیا، آریزونا، نیومکزیکو، مینه‌سوتا، ویسکانسین، میشیگان، ویرجینیا ونیوهمپشایر، رود آیلند، کلرادو، نیویورک، نیوهمپشایر، نیوجرسی و هاوایی موفق به کسب ۲۶۴ رأی الکترال شده است و به ۶ رأی الکترال دیگر برای پیروزی نهایی در انتخابات نیاز دارد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با پیروزی در ایالات کنتاکی، ویرجینیای غربی، آلاباما، میزوری، میسیسیپی، اوکلاهما، تنسی، ایندیانا، آرکانزاس، لوئیزیانا، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، وایومینگ، نبراسکا، منطقه نبراسکا، کانزاس، کارولینای جنوبی، یوتا، آیداهو، فلوریدا، اوهایو، تگزاس، مونتانا و آیووا، موفق به کسب ۲۱۴ رأی الکترال شده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول