اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رعایت ۹۲ درصدی پروتکل‌ها در صنایع شازند/۹۳ کارگر شازند به کرونا مبتلا شدند

فرماندار شازند گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنایع شازند ۹۲ درصد بود و تاکنون در صنایع ۹۳ نفر مبتلا و یک نفر فوتی گزارش شده است.

رعایت ۹۲ درصدی پروتکل‌ها در صنایع شازند/۹۳ کارگر شازند به کرونا مبتلا شدند

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شازند، در خصوص وضعیت این شهرستان در زمینه شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: براساس آمارها از یک ماه گذشته تاکنون متاسفانه آمار مبتلایان و فوتی‌ها در سطح شهرستان شازند ۵۰ درصد افزایش یافته در حالی که پیش از آن شازند در وضعیت سفید بود.

وی بیان کرد: ۳۵ مبتلا و ۶ فوتی رکورد کرونا در این شهرستان بوده که طی یک روز به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان شازند با اشاره به تدوین دستورالعمل‌های ویژه کرونا گفت: خوشبختانه برنامه‌های خوبی در ستاد مبارزه با کرونا تدوین شده اما موفقیت در این عرصه به همراهی و مشارکت مردم نیاز دارد.

رجبی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل در زمینه تجمعات غیرضروری مردم در اماکنی همچون آرامستان‌ها بوده که از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع و رعایت نکات بهداشتی توجه کافی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۴۳ نفر به کرونا مبتلا شدند که در حال حاضر ۱۷۷ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند؛ متاسفانه در این مدت ۹۳ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

فرماندار شازند ادامه داد: براساس آمارها روزانه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در شهرستان شازند تردد می‌کنند که نیازمند ساماندهی هستند.

رجبی با اشاره به اینکه مناطق تفریحی باید تعطیل شوند، عنوان کرد: ۲۰ تیم ارزیابی در سطح شهرستان در باب موضوع کرونا فعال هستند که اطلاعات این تیم‌ها نشان دهنده استفاده ۸۰ درصدی شهروندان از ماسک است.

وی بیان کرد: آمران سلامت در سطح شهر نسبت به آگاهی سازی مردم در مورد شیوع کرونا اقدام کرده و نقش بسزایی در رعایت پروتکل‌ها دارند.

فرماندار شازند خاطرنشان کرد: ۸۵۰۰ کارگر شاغل در صنایع شهرستان شازند مشغول فعالیت هستند که خوشبختانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنایع ۹۲ درصد بود و تاکنون در صنایع ۹۳ نفر مبتلا و یک نفر فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول