اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مناسب بودن وضعیت موجودی خزانه کرمانشاه/ مدیران برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال کنند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است، گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند.

مناسب بودن وضعیت موجودی خزانه کرمانشاه/ مدیران برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: هفته گذشته در ستاد کرونا مصوب شد جلسات اداری با حضور حداکثر ۱۵ نفر از اعضاء برگزار شود و در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی استان نیز از ۴۴ عضو به لجاظ شیوع کرونا، تنها ۱۵ نفر حضور دارند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا تمامی مدیران دستگاه‌های اداری استان مکلف هستند جلسات ضروری را با سقف حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: دستگاه‌ها باید به روند مبادله تفاهم‌نامه پروژه‌های سال ۹۹ شتاب ببخشند و سازمان بودجه و برنامه نیز در این زمینه نظارت و پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این شرایط دشوار اقتصادی، وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در حال تدوین است و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان به رایزنی با وزارت خانه مربوطه برای افزایش اعتبارات پروژه‌های کلیدی حوزه خود بپردازند.

وی تاکید کرد: میزان رشد بودجه سال آینده استان کاملا وابسته به پیگیری‌های مدیران دستگاه های اجرایی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا شهرستان‌ها هم بتوانند با بهره‌گیری از این اعتبارات، برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول