اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

‌آیت‌الله «عبادی» خطاب به «ملانوری»؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را برای خدمت به مردم به‌کار گیرید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید تمام ظرفیت‌ها برای توسعه خراسان‌جنوبی و خدمت به مردم به‌کار گرفته شود، گفت: خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود.

‌آیت‌الله «عبادی» خطاب به «ملانوری»؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را برای خدمت به مردم به‌کار گیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با استاندار جدید خراسان‌جنوبی، با تأکید بر قدر فرصت‌های پیش‌آمده برای خدمت به مردم، اظهار داشت: قبول مسئولیت‌ها مانند بذری است که کاشته می‎‌‌شود و بعد از مدتی باید برداشت شود.

وی بیان داشت: در سال‌های گذشته مسئولی در استان حضور داشت که کار و وظایف قانونی خود را به‌درستی انجام می‌داد، مدتی بعد از اینکه مسئولیتش در استان تمام شده بود نقل کرد که بعد از تمام شدن مسئولیتش متوجه شده بود که برخی کارها را می‌توانسته برای مردم با توجه به اختیاراتی که داشته انجام دهد در حالی که خلاف قانون نبوده ولی مورد اقدام قرار نگرفته و پشیمان از عدم انجام آن بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هر فردی که مسئولیتی را قبول می‌کند، آینده اشخاص مرتبط با مسئولیتش با اقداماتش گره می‌خورد، افزود: عمر انسان در حال گذر است و از انسان اعمال او به یاد خواهد ماند.

عبادی خطاب به استاندار خراسان‌جنوبی، گفت: در خراسان‌جنوبی هماهنگی و همکاری با وجود مشکلات فراوان بین مردم و مسئولین همواره بوده و امیدواریم حضور شما در استان منشأ خیر باشد و بعد از دوران مسئولیت شما مردم خاطرات شیرینی از شما به یاد داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام ظرفیت‌ها برای توسعه خراسان‌جنوبی و  خدمت به مردم به‌کار گرفته شود، تبیین کرد: خدماتی که منشأ خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول