اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از 9 هزار نفر در کرمانشاه متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستند

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 9 هزار ۴۵۰ نفر متقاضی واجد‌شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات وام ودیعه مسکن در استان، گفت: ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

بیش از 9 هزار نفر در کرمانشاه متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستند

عبدالرضا غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هیأت دولت مردادماه امسال از پرداخت وام اجاره مسکن به مستاجران خبر داد که مبلغ این تسهیلات در چارچوب بخش‌نامه ابلاغی به استان‌ها در شهر کرمانشاه ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها ۱۵ میلیون تومان است.

وی قرارداد این تسهیلات را یک ساله اعلام کرد و افزود: متقاضی با بانک عامل مدت مشارکت را ۱۲ ماهه می‌بندد که در این مدت صرفا اقدام به پرداخت سود این تسهیلات به صورت ماهیانه می‌کند و بعد از پایان مدت قراداد مشارکت مدنی باید اصل وام را به بانک مسکن برگردانند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان تا پایان مهلت قانونی برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کردند که بعد از پالایش‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی، ۹ هزار ۴۵۰ نفر متقاضی واجد‌شرایط برای بهره‌مندی از این وام شناسایی شده که همه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تا این تاریخ نزدیک به ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد وام ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند که برای پرداخت به مابقی افراد نیز به مرور زمان توسط بانک عامل اطلاع‌رسانی می‌شود تا با مراجعه و تشکیل پرونده از مبلغ این وام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول