اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 9 پرونده زیست محیطی در زنجان

فرمانده حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در مهر‌ماه سال‌جاری تعداد 9 متخلف در حوزه محیط زیست دستگیر شدند، گفت: این متخلفان در قالب 9 پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

تشکیل 9 پرونده زیست محیطی در زنجان

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست در حال انجام است.

فرمانده حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه 13 مورد صید غیر مجاز آبزیان شناسایی شده است، اضافه کرد: این ماهی‌ها از نوع کپور بودند.

وی افزود: یک قطعه کبک نیز در این ایام به صورت شکار غیر مجاز پرندگان شناسایی شده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه 6 مورد زنده‌گیری پرندگان انجام شده است، اضافه کرد: این پرندگان شامل سه قطعه سهره طلایی، دو قطعه طرقه و یک قطعه چکاوک است.

فرمانده حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان افزود: پرونده‌ای برای زنده‌گیری پرندگان، صید غیر مجاز خزندگان و شکار مجاز این حیوانات در مهر‌ماه ثبت نشده است.

وی با اشاره به اینکه یک مورد پرونده شروع به شکار در استان زنجان به ثبت رسیده است، ادامه داد: نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیر زنده پرونده‌ای تشکیل نشده است.

قلی‌زاده با بیان اینکه سه قبضه سلاح غیر مجاز ته پر شکاری از شکارچیان کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: دو قبضه سلاح مجاز ته پر شکاری نیز در این ایام کشف شده است.

فرمانده حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به کشف 31 قطعه انواع ادوات و وسایل، اضافه کرد: این وسایل شامل تیر فشنگ ساچمه‌ای، قفس پرنده، لسنر و تور ماهیگیری است.

وی با اشاره به اینکه چهار حکم آلودگی‌های زیست محیطی هم در این ایام صادر شده است، خاطر نشان کرد: یک مورد آتش سوزی به میزان 10 هکتار نیز در این ایام به ثبت رسیده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه تعداد 9 متخلف در حوزه محیط زیست در این ایام دستگیر شدند، گفت: این متخلفان در قالب 9 پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان افزود: 9 پرونده زیست محیطی تشکیل شده در این ایام در جریان است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول