اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم استفاده از بستر هلال احمر برای بهره‌گیری بهینه از ظرفیت جوانان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این‌که فعالیت‌های امدادی و آموزش جوانان برای خدمت‌رسانی در بحران‌ دو اولویت جدی هلال احمر است، گفت: دوره‌های آموزشی هلال احمر فرصت مناسبی برای استفاده بهینه از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف است.

لزوم استفاده از بستر هلال احمر  برای بهره‌گیری بهینه از ظرفیت جوانان

دکتر محسن حرازی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در پویایی قشر جوان جامعه، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی هلال احمر فرصت مناسبی برای استفاده بهینه از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: فعالیت‌های امدادی اولویت اول و آماده‌سازی نیروهای جوان برای خدمت‌رسانی در بحران‌ها مختلف اولویت دوم جمعیت هلال احمر در سطح استانی و ملی است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت جوانان در مدیریت بحران کرونا، گفت: جمعیت هلال احمر استان یزد با تمام ظرفیت اجرایی و آموزشی خود پای کار آمدند و با حضور میدانی در سطح شهر مردم را با نحوه صحیح استفاده از ماسک و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط بحرانی کرونا آشنا کردند.

وی ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به ۸۰۰۰ نفر از شهروندان در مناطق مختلف را از جمله اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر در استان یزد دانست و بیان کرد: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان یزد در ۷۲ پایگاه آموزشی فرهنگسازی و ترویج چگونگی مواجه با کرونا را در شهرستان‌های مختلف انجام دادند.

حرازی‌زاده یزدی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان هلال احمر استان یزد در ادامه خدمات خود با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و تیم‌های سحر و سحاب در سطح استان با تجهیزات حفاظتی بهداشتی، بیش از ۶ هزار و ۵۶۹ نفر از هموطنان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق کردند.

انتهای پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول