اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رعایت حقوق شهروندی راهبردی‌ترین مأموریت پلیس و دستگاه قضائی است

رئیس دادگستری شهرستان شازند گفت‌: رعایت حقوق شهروندی راهبردی‌ترین مأموریت پلیس و دستگاه قضائی است.

رعایت حقوق شهروندی راهبردی‌ترین مأموریت پلیس و دستگاه قضائی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید حسن حسینی ظهر امروز در دیدار مسئولان انتظامی این شهرستان رعایت حقوق شهروندی را راهبردی‌ترین مأموریت پلیس و دستگاه قضائی دانست و ادامه داد: امروزه احترام و رعایت ادب متقابل بین پلیس و مردم و رعایت اصل تکریم در مناسبات انسانی و روابط اجتماعی، زمینه‌ساز اعتماد عمومی و تحقق شعار مردم‌داری پلیس شده و پلیس توانسته است با شیوه‌های آموزشی نوین در این مسیر گام‌های مثبتی را بردارد.

وی با تقدیر از تمهیدات اجرایی کارکنان پلیس شهرستان شازند در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در سایه تعامل دوجانبه پلیس و دستگاه قضائی، امنیتی مطلوب برای مردم فراهم شده و گسترش تعاملات بین دو دستگاه باعث سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی و کاهش جرم در سطح شهرستان شده است.

حسینی بر ضرورت احصاء کارشناسی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در نوع مأموریت پلیس و دستگاه قضا تأکید و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است که می‌طلبد متولیان نظم و امنیت با دیگر ارگان‌ها مشارکت و تعامل گسترده و هدفمند داشته باشند تا شاهد توسعه نظم و امنیت اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به این که تعامل قضائی و نیروی انتظامی، تعالی بخش امنیت در جامعه است، بیان داشت: برای ارتقاء سطح امنیت در جامعه، تعاملات دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید بیش از پیش افزایش یابد و در راه ایجاد احساس امنیت در جامعه باید محوریت، خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان با مشارکت حداکثری خود مردم باشد.

عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند نیز در این دیدار بیان داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی ضامن امنیت در جامعه هستند و خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک پلیس و دستگاه قضا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول