اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

سانحه رانندگی برای 2 هنرمند موسیقی نواحی/انتقال مصدومین با بالگرد

2 تن از هنرمندان شرکت‌کننده در سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در مسیر بازگشت از شهر کرمان در مسیر جاده ساوه دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

سانحه رانندگی برای 2 هنرمند موسیقی نواحی/انتقال مصدومین با بالگرد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، محمدتقی محیط، حسین علی حسینی و محمد عزیزی (از گروه شاهسون) که جهت اجرای برنامه در جشنواره موسیقی نواحی به کرمان رفته بودند در مسیر بازگشت در جاده ساوه دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

در خصوص «دامون شش بلوکی»، نوازنده، پژوهشگر و عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس گفت: امسال گروه شاهسون در جشنواره موسیقی نواحی حضور داشتند و با توجه به اینکه کرمان مهمان نوازی خوبی دارد و شرایط هتل را برای استراحتشان تا 24 ساعت دیگر هم فراهم آورده بودند، با این وجود آقای «حسین علی حسینی» و «محمدتقی محیط» که از پیشکسوتان بزرگ موسیقی شاهسون هستند که به همراه آقای عزیزی آمده بودند که ایشان زحمت رفت و برگشت این دو هنرمند را با وسیله نقلیه شخصی خود برعهده داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به آنها اصرار شد که بمانند و بعد از استراحت کافی به شهر خود باز گردند، اما به خاطر مشکلات کاری و شخصی، بلافاصله پس از اجرا از شهر کرمان حرکت کردند و در نزدیکی شهرستان اردستان دچار سانحه شدید شدند. در این سانحه خودروی پژوی این هنرمندان با یک دستگاه تریلر بزرگ مستقیم برخورد کرد و باعث جراحات شدید این سه هنرمند شد به طوریکه بالگرد بلافاصله به محل تصادف رسید و آنها را به بیمارستان ٩ دی منظریه خمینی شهر اصفهان منتقل و استاد عزیزی در بیمارستان اردستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: شکر خدا عمل جراحی استاد محیط موفقیت آمیز بوده و از حالت کما خارج شده اند و حال عمومی پایداری دارند. الان هم خبردار شدیم که  اسکن مغزی استاد حسینی انجام شده و شرایطشان رو به بهبود است. آقای محمدتقی محیط هم که شکستگی هایی در استخوانهای بدن برایشان عارض شده و خوشبختانه از بیهوشی خارج شده و هوشیاری دارند و شرایط عمومی شان رو به بهبود است و خدارو شکر با دعای دوستان و مردم هنردوست حال هرسه نفر در حال خروج از وضعیت بحرانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول