اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نگهداری هرگونه دام و طیور در محدوده شهر دوگنبدان ممنوع است

شهردار دوگنبدان گفت: مالکین دام و طیور در سطح شهر و بافت مسکونی تا تاریخ 16 آبان ماه فرصت جمع آوری دام و طیور را از بافت مسکونی شهر را دارند.

نگهداری هرگونه دام و طیور در محدوده  شهر دوگنبدان ممنوع است

  مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با انتقاد به اینکه برخی از اهالی محلات اقدام به نگهداری دام و طیور در منزل می‌کنند، اظهار کرد:  متاسفانه در حال حاضر برخی در محدوده شهر دوگنبدان  و بافت مسکونی، مشغول نگهداری و پرورش دام و طیور هستند که این فعالیت‌ها با شرایط نامطلوبی که به وجود آورده‌اند، بهداشت عمومی، زیبایی شهر و آسایش  و آرامش شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران  در وضعیت فوق قرمز کرونا نگهداری هرگونه دام و طیور در سطح شهر  و بافت مسکونی  ممنوع است، گفت:با استناد بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها  نگهداری هرگونه  دام و طیور در محدود شهر ممنوع و به مالکین آنها تذکر  داده می شود.

 شهردار دوگنبدان  ادامه داد: ضروری است این گونه فعالیت‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و به مکان‌های مناسب هدایت شوند تا  علاوه بر رعایت مولفه‌های لازم در زندگی شهری، نظارت بهداشتی بر عرضه، جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی و کنترل ورود و خروج دام به شهر امکان‌پذیر شود.

ظفری خاطرنشان کرد: مالکین دام و طیور در سطح شهر و بافت مسکونی  تا تاریخ 16 آبان ماه  فرصت جمع آوری دام و  طیور را از بافت مسکونی شهر را دارند و در غیراین صورت شهرداری نسبت به جمع آوری آنها اقدام و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول