اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکلات حوزه سلامت کهگیلویه پیگیری شد/وعده‌های معاون علوم پزشکی برای ارتقای خدمات درمراکز بهداشتی ودرمانی

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با متولیان بهداشت و درمان شهرستان مشکلات حوزه درمان و بهداشت را بررسی و برای رفع آنها تصمیم‌‌هایی اتخاذ کرد.

مشکلات حوزه سلامت کهگیلویه پیگیری شد/وعده‌های معاون علوم پزشکی برای ارتقای خدمات درمراکز بهداشتی ودرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سفر به دهدشت وضعیت حوزه سلامت شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

جلال پورانفرد در نشست با متولیان بهداشت و درمان کهگیلویه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل در بخش‌های دو گانه بهداشت و درمان شهرستان به جهت مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت توسعه و تجهیز هرچه بیشتر هر دو بخش بهداشت و درمان تاکید کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا و به منظور توسعه و تجهیز هرچه بیشتر بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به این شهرستان سفر کردم.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان به ویژه ریاست دانشگاه با حساسیت ویژه ضمن رصد مسائل مختلف حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه، با جدیت هرچه تمامتر و به صورت شبانه روزی برای برطرف نمودن مشکلات شهرستان اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: تامین تجهیزات و نیروی انسانی لازم جهت راه‌اندازی بخش جدید کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، پیگیری تحویل دستگاه جدید سی تی اسکن بیمارستان از طریق هیات امنای ارزی، تهیه و نصب مخزن اکسیژن جایگزین در راستای تمهیدات لازم مبنی بر تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان در مواقع بحرانی اجرایی خواهد شد.

پورانفرد، وعده تامین کادر درمانی مورد نیاز جهت افزایش تخت بخش‌های کوویدی و همچنین پی گیری جذب متخصص عفونی بیمارستان را از دیگر دستاوردهای این مسؤول بود.

وی همچنین نسبت به راه‌اندازی نهایی رادیولوژی مرکز جامع خدمات سلامت دیشموک قول مساعد داد و افزود:اعتبار لازم جهت تامین وسایل گرمایشی گاز سوز مراکز جامع خدمات سلامت و خانه‌های بهداشت این مناطق و همچنین مرتقع نمودن مشکلات مربوط به حوزه آی تی در برخی مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهرستان در راستای ارتقاء دسترسی به خدمات الکترونیک سلامت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول