اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش شبکه‌های اجتماعی به عجله حامیان ترامپ برای اعلام پیروزی در پنسیلوانیا

فیس‌بوک و توئیتر پیام‌هایی که حامیان و متحدان رئیس‌جمهور آمریکا برای اعلام پیروزی زود‌هنگام در ایالت پنسیلوانیا منتشر کردند را برچسب زده‌اند.

واکنش شبکه‌های اجتماعی به عجله حامیان ترامپ برای اعلام پیروزی در پنسیلوانیا

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر روز چهارشنبه، پیام‌هایی که حامیان و متحدان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای اعلام پیروزی زود‌هنگام در ایالت پنسیلوانیا منتشر کردند را برچسب زدند.

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، در حالی که بیش از یک میلیون برگ رأی پُستی در ایالت پنسیلوانیا شمارش نشده بود «اریک ترامپ»، پسر رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد که پدرش در این ایالت پیروز شده است. 

پسر ترامپ این پیام را در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) منتشر کرد، اما توئیتر نیم ساعت بعد بر‌چسبی را بر این پیام زد و خاطر‌نشان کرد که «منابع رسمی ممکن است در‌ زمان ارسال این پیام رقابت را تمام نشده اعلام کرده باشند.»

با این وجود این پیام به طور گسترده‌ای در سطح شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. بر اساس گزارشی این پیام بیش از ۳۰ هزار بار باز‌نشر شد.

کیلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید نیز حدوداً همزمان با پسر ترامپ پستی را با همین مظمون در فیس‌بوک منتشر کرد که «پیروزی برای رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در پنسیلوانیا» به دست آمد.

فیس‌بوک نیز که طبق گزارش‌هایی تصمیم گرفته بود چنین پستی را برچسب نزند، سیاست خود را تغییر داد.

روز گذشته ترامپ در سخنرانی خود از کاخ سفید مدعی شد که پیروز انتخابات شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین زمانی که رقیب دموکراتش در ایالت ویسکانسین به پیروزی رسید با انتشار پیامی در توئیتر ضمن به چالش کشاندن پیشتازی وی در این ایالت کلیدی مدعی شد که از همه جا برای بایدن رأی پیدا می‌کنند.

این در حالی بود که دقایقی بعد توئیتر این پیام او را نیز بر‌چسب زد و آن را گمراه‌کننده خواند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول